Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » K/B: Köpes-X360 spel Bytes-Blandat mot X360 spel
Har en del saker som jag tänkte byta mot X360 spel. Är även intresserad av att köpa spel mest collectors, limited och steelbooks. Men även andra spel.


STRÖMADAPTER SÅLD. 4 st am snes i dåligt skick. Vet inte om nåt fungerar. mest om nån behöver delar.


En amiga cd32 med strömkabel och handkontroll (behöver rengöras en knapp fungerar dåligt) några cd32 gamer demoskivor och instruktionsböcker o reklam.


cd32 spel. Notera ZOOL 2 endast kartong. UNIVERSE endast en skiva + instruktionsbok.
THE CHAOS ENGINE endast fodral. skivan som är lös är SKELETON KREW. DÅLIGT SKICK på nästan alla cd-fodral.


Carnival games endast fodral o instruktionsbok.




Strömkabel o antennkabel medföljer sega. Ps2an är chippad på psxcare kommer dock inte ihåg namnet på chippet men det är en sån du måste trycka på reset för att den ska starta chippet. Fungerar dåligt startar spel ungefär en på femtio skulle jag gissa.


undersidan på sneset. Där ser man på ext locket hur solblekt den är och så passar inte min strömkabel till den så vet ej om den startar.




HALO har ett utskrivet fodral o det står not for resale på skivan. BF BC saknar postern.
Japanska PS1 spelet är SOUKAIGI.

fråga om du undrar något.

Några spel jag är ute efter (har du andra spel är det bara skriva vill dock inte ha classics utgåvor):
Arkham asylum collectors edition
Arkham city Collectors edition
Star Ocean last hope limited edition
Blazblue continuum shift limited edition och extend limited edition.
Dodonpachi
Akai katana
Wet
DMC son of sparda edition
saints row
hd collections
arcade collections
Metal Gear Rising collectors ed.
Fallout 3 Collectors ed. och GOTY
Fallout New Vegas collectors och Ultimate.
Naruto the broken bond
Naruto UNS Generations
ULtimate Marvel vs Capcom 3
Saints Row the third full package


Steelbooks (behöver ej vara med spel, skriv även om du har andra):
Arkham city (alla utom jokern)
Final fantasy XIII-2
Crysis 3
Assassins Creed 3

Faceplates:
Spelrelaterade. Inte med olika färger och linjer :)
Medlem
Inlägg 10
Skrivet: 2013-08-12 21:48:10
 | Senast redigerad 2013-08-13 16:23, ändrad totalt 2 gång(er)
 citera  skicka PM
Är intresserad av strömadaptern till NTSC-SNES och har två HD-samlingar (inplastade) att byta med: DMC och Silent Hill. Ett byte rakt av mot något av dem känns dock lite skevt när strömadaptern kan vara defekt - du har inte möjlighet att testa den?
Medlem
Inlägg 1791
Skrivet: 2013-08-13 10:51:28
 citera  skicka PM
Har tyvärr ingen möjlighet att testa den, men jag kan skicka den till dig. Funkar den så funkar den, gör den inte det så släng den:)
Medlem
Inlägg 10
Skrivet: 2013-08-13 14:09:57
 citera  skicka PM
intresserad av cd32:an med alla spel och tillbehör.
prisidé? Byten?
Medlem
Inlägg 906
Skrivet: 2013-08-13 14:33:12
 citera  skicka PM
Byter helst mot nån/några collectors utgåvor eller liknande, men skriv vad du har att byta med så ser vi. De spelen jag har listat är bara ett axplock av vad jag är ute efter. kan fylla på den listan senare ikväll så folk får lite mer koll på vad jag vill ha.
Medlem
Inlägg 10
Skrivet: 2013-08-13 14:45:39
 citera  skicka PM
skarre skrev:
Har tyvärr ingen möjlighet att testa den, men jag kan skicka den till dig. Funkar den så funkar den, gör den inte det så släng den:)

Så jag får den mot att jag betalar fraktkostnaden, eller missuppfattade jag dig nu? :)
Medlem
Inlägg 1791
Skrivet: 2013-08-13 14:53:30
 citera  skicka PM
Tenchio skrev:
skarre skrev:
Har tyvärr ingen möjlighet att testa den, men jag kan skicka den till dig. Funkar den så funkar den, gör den inte det så släng den:)

Så jag får den mot att jag betalar fraktkostnaden, eller missuppfattade jag dig nu? :)


jag skickar den o funkar den så skicka dmc collection till mig. Funkar den inte så behöver du inte göra nånting :) pm:a din adress så postar jag den.
Medlem
Inlägg 10
Skrivet: 2013-08-13 15:19:38
 citera  skicka PM
s.m.f skrev:
intresserad av cd32:an med alla spel och tillbehör.
prisidé? Byten?


Kollade lite gamla inlägg.
Har du kvar metal gear rising steelbooken? och vilken är det? Storlek G1 eller G2?
Har du kvar ni no kuni wizards edition?
Har du några 360 spel?

Är i Boden ganska ofta (om du bor kvar där) så vi kan göra ett byte där om vi kommer överens om nåt.
Medlem
Inlägg 10
Skrivet: 2013-08-13 15:27:58
 citera  skicka PM
Jepp bor kvar i Boden
Följande finns att sälja/byta
Metal gear rising steelbook finns kvar (det är ju en inplastat steelbook, ej spel)
Shinkawa inferno heter den.
Har även kvar the darkness 2 limited edition (steelbook)
Crysis 2 nano edition, figuren(boxad), steelbook, artbook, ryggsäck (men ej den stora jättelådan runt)
GOW Ascension steelbook
Samt en knippe standardutgåvor.
inga till 360 att sälja.
Medlem
Inlägg 906
Skrivet: 2013-08-13 17:37:43
 citera  skicka PM
s.m.f skrev:
Jepp bor kvar i Boden
Följande finns att sälja/byta
Metal gear rising steelbook finns kvar (det är ju en inplastat steelbook, ej spel)
Shinkawa inferno heter den.
Har även kvar the darkness 2 limited edition (steelbook)
Crysis 2 nano edition, figuren(boxad), steelbook, artbook, ryggsäck (men ej den stora jättelådan runt)
GOW Ascension steelbook
Samt en knippe standardutgåvor.
inga till 360 att sälja.
m

Är steelbooken bluray storlek el dvd storlek?
Vilka standardspel till ps3 har du som är ps3 exklusiva?
Medlem
Inlägg 10
Skrivet: 2013-08-13 17:57:10
 citera  skicka PM
Den är bluray storlek.

oj har dålig koll på vad som är ps3 exklusivt, måste kolla det
Medlem
Inlägg 906
Skrivet: 2013-08-13 19:17:05
 citera  skicka PM
Medlem
Inlägg 10
Skrivet: 2013-08-18 17:51:37
 citera  skicka PM
 
Forum » Köp / Sälj / Byt » K/B: Köpes-X360 spel Bytes-Blandat mot X360 spel
Sida: 1 Nästa