Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Auktioner » Roliga Nintendo-grejer på Tradera! Slutar Söndag 24/8 Kl 14 och framåt


Länk till Auktionen: http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=169548&listtype=0


Förra månaden röjdes det lite i spelsamligen för att göra lufthål för nytt. Jag fortsätter denna linje och lägger upp lite nya skojiga grejer på Tradera med 1kr utropspris såklart. Här samsas exempelvis spel till DS och Wii samt lite udda samlargrejer som jag hittat på resor till jordens hörn. Vad sägs tillexempel om:

- Ett Nintendo-paket med Zelda/Mario-filmer, Mario-plånbok, Mario-pez, Mario- dominospel och småfigurer

- Contra 4 helt komplett till DS

- No More Heroes helt komplett till Wii

- Castlevania Dawn of Sorrow helt komplett till DS

- Planet Puzzle Leuage helt komplett till DS

- Manualer, guider och posters till spel som Resident Evil 4, Zelda Ocarina of Time, Street Fighter 2, Mario 64, Eternal Darkness, Super Mario World, Soul Calibur 2 och Zelda Link to the past & Windwaker
Medlem
Inlägg 3
Skrivet: 2008-08-18 16:47:27
 | Senast redigerad 2008-08-18 16:49, ändrad totalt 2 gång(er)
 citera  skicka PM
Windwaker planschen måste jag ha!
Medlem
Inlägg 868
Skrivet: 2008-08-18 17:55:39
 citera  skicka PM
Synd att du inte sa tidigare att du hade Super Mario Bros 3 filmen samt Ocarina of Time manual då hade jag köpt de av dig direkt =/
Jobbigt när de ligger i paket...
Avaktiverad
Inlägg 1397
Skrivet: 2008-08-19 16:30:23
 citera  skicka PM

Ja det var ju synd! Inte helt lätt att dela in i paket men det blev som det blev. Du får hålla lite utkik och se var priserna tar vägen och eventuellt lägga in nån krona på varje paket ifall du får ett infall!
Medlem
Inlägg 3
Skrivet: 2008-08-19 18:58:41
 citera  skicka PM
 
Forum » Auktioner » Roliga Nintendo-grejer på Tradera! Slutar Söndag 24/8 Kl 14 och framåt
Sida: 1 Nästa