Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Actraiser, Doki Doki Panic, Twilight Princess, Komponentkabel & T-shirt
Vad sägs om ett Actraiser så här till sommaren? USA utgåva med kartong och instruktionsbok. Kassetten är i mycket fint skick, asken har en del slitage men intakta flärpar, instruktionsboken ser okej ut så när som på mindre veck i hörn.
Pris: 400kr + frakt






Jag säljer min Doki Doki Panic kassett med. Den är något av ett samlarföremål, Taiwanesiska piraterna Whirlwind Manu konverterade ett antal Famicom Disc System spel till Famicom kassetter, det här är ett av dem.
En ljudkanal för ljudeffekter trillade uppenbarligen bort i processen, men kassetten är fortfarande ett intressant sätt att uppleva det som senare skulle bli Super Mario Bros 2. Kassetten fungerar bra men hålls ihop av tejp längs överkanten.

-SÅLD-

Legend of Zelda: Twilight Princess, Wii: Jag fick ont i handlederna av viftandet och slutade spela efter 4-5 kvällar. Köpt i Sverige vid release, mycket välskött.
Pris: 100kr + frakt


Komponentkabel för Wii, PS3 och Xbox 360. Jag har testat den på mitt Wii, ger lika bra bild som den officiella. Jag köpte den i tron att den skulle funka till PS2 med, men icke.
Pris: 80kr




Slutligen har vi en Girl-Medium T-shirt med tryck ”inspirerat” av Space Invaders. Helt olicenserad, från Weardo.
Pris: 40kr


Medlem
Inlägg 4613
Skrivet: 2017-05-30 18:26:31
 | Senast redigerad 2017-06-16 12:20, ändrad totalt 4 gång(er)
 citera  skicka PM
Pax på Doki :)
Medlem
Inlägg 737
Skrivet: 2017-05-31 09:13:31
 citera  skicka PM
 
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Actraiser, Doki Doki Panic, Twilight Princess, Komponentkabel & T-shirt
Sida: 1 Nästa