Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Dreamcast samlingen (shmups)
ALLT ÄR NU SÅLT

Tack för intresset.

Nu säljer jag de sista men bästa delarna av min Dreamcast samling. Tanken är att sälja av allt privat i så stor mån som möjligt in i nästa år via detta och troligtvis ett forum till. Sen får vi se hur det blir. Men jag tänkte börja här.
Jag har tagit några översiktsbilder som finns nedan men tar givetvis mer detaljerade bilder på begäran. Jag har även listat alla spel i alfabetisk ordning där jag har försökt få med ett riktpris. Hör av er med frågor. Om det skulle finnas fler intressenter på samma vara så får det bli budgivning.

DC (NTSC-J)
1. Bakuretsu Muteki Bangai-Oh! – Nytt och fabriksinplastat 1000 kr
2. Border Down (Limited Edition och utgiven med Soundtrack Disc) – Nytt och fabriksinplastat, liten repa på inplastningen på sidan 2000 kr SÅLT
3. Chaos Field – Nytt och fabriksinplastat 800 kr
4. Fast Striker Ver 1.5 (Limited Edition nummer 0641 och utgiven med Soundtrack Disc och Stickers) – Nytt och fabriksinplastat 700 kr
5. Gunlord (Limited Edition och utgiven med Soundtrack Disc och 3 Gunlord Stickers) – Komplett i nyskick 600 kr
6. Ikaruga – Komplett i nyskick 700 kr
7. Karous (Sega Direct Edition och utgiven med Karous Phone Card) – Nytt och fabriksinplastat 700 kr
8. Last Hope (Limited Edition nummer 181 av 500 och utgiven med Soundtrack Disc och 3 Last Hope Stickers) – Nytt och fabriksinplastat 1200 kr
9. Neo Xyx (Limited Edition och utgiven med Soundtrack Disc och Stickers) – Nytt och fabriksinplastat 700 kr
10. Psyvariar 2 The Will to Fabricate – Nytt och fabriksinplastat 800 kr SÅLT
11. Radirgy (Limited Edition och utgiven med Radirgy Phone Card) – Nytt och fabriksinplastat 800 kr
12. Rainbow Cotton – Nytt och fabriksinplastat 900 kr
13. Rez – Nytt och fabriksinplastat 700 kr SÅLT
14. Sega Rally 2 Championship – Komplett i mycket fint skick 100 kr
15. Shikigami no Shiro II (Limited Edition och utgiven med Shikigami no Shiro II Soundtrack Disc och Posters) – Nytt och fabriksinplastat 800 kr
16. Sonic Adventure – Komplett i mycket fint skick 100 kr
17. Sonic Adventure Birthday Pack (Utgiven med Sonic Adventure 2, Soundtrack, Birthday Book och Coin) – Komplett i mycket fint skick 400 kr
18. Trigger Heart Exelica (Limited Edition och utgiven med Trigger Heart Exelica Poster) – Nytt och fabriksinplastat 700 kr
19. Trizeal (Limited Edition och utgiven Trizeal Bandana och Trizeal Bonus Tracks) – Nytt och fabriksinplastat 1000 kr
20. Twinkle Star Sprites – Nytt och fabriksinplastat 1000 kr SÅLT
21. Under Defeat (Limited Edition och utgiven med Under Defeat Sticker och Poster) – Nytt och fabriksinplastat 800 kr
22. Zero Gunner 2 – Komplett i nyskick 1400 kr

Sega Dreamcast modell HKT-3000 (tidig modell som klarar brända skivor) ”ASAHI Electron” NTSC-J och utgiven med Dream Passport 2, inklusive en del extra tillbehör såsom RGB kabel och handkontroll samt förlängningssladdar – Fullt komplett 900 kr









Medlem
Inlägg 1763
Skrivet: 2016-11-26 16:33:09
 | Senast redigerad 2016-11-30 19:50, ändrad totalt 2 gång(er)
 citera  skicka PM
 
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Dreamcast samlingen (shmups)
Sida: 1 Nästa