Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Blandat spelskräp
Inspirerad av Rosses auktioner försöker jag bli av med lite spelrelaterat som jag absolut inte vill ha kvar. Prutningar och paketpriser uppmuntras. Om något mot förmodan skulle vara av intresse kan jag ta med det till spelträffen i Malmö också.


Horned Owl (bör spelas med Konami Enforcer): SÅLT!
Resident Evil 3: SÅLT!
Crystalis: SÅLT!




Hyrspel där boxen är i sunkigt skick. Slitna och smutsiga. Kassetterna är däremot i helt ok skick, vid köp kastar jag boxarna på begäran.

Daffy Duck The Marvin Missions (SCN): 40kr
Waterworld (EUR): 25kr
Demolition Man (EUR): 25kr




Soccer Football (AKA Heads Up): 25kr




Diverse spel på svåra språk.

Magical Quest Starring Mickey Mouse TYSKA: 30kr
Plok TYSKA: 20kr
Pokemon Snap TYSKA: 30kr
Swords and Serpents FRANSKA: 10kr
Ultimate Spiderman ITALIENSKA: 10kr




Spacestation Silicon Valley TYSKA: 10kr




Super Tennis manual i skapligt skick, SCN. Ett veck på baksidan, i övrigt fin.
Pris: 10kr




Treamcast: Världens sämsta spelkontroll. På ytan ser den ut som en kopia av en Saturnpad till Dreamcast. När man greppar den inser man att styrkorset inte är ett styrkors. Det är en kort liten spak med ett plastigt styrkors placerat på toppen. Sladdrigt värre. Perfekt för den som vill ha extra utmaning till sina Dreamcastspel.
Pris: SÅLD!

Biltema Power Stick (CIB!!!) Joystick från tiden innan USB. Fungerar i brist på annat.
GRATIS




Multitap klon för PS2 slim. Jag har inte fått den att fungera.
GRATIS




SNES basenhet, USA. Fullt fungerande, utan kablar. Enda problemet är att detta är den vanliga 2 chip versionen och inte den eftertraktade nyare 1 chip versionen. Det betyder att en smal vertikal linje har en lite annan färgton än resten av grafiken. Det märks olika mycket i olika spel. Rätt fin konsol bortsett från gulnade kontrollportar. Moddad för att få plats med japanska spel.

Pris: SÅLD!



SNES basenhet, USA. Trasig, en del spel har glitchad grafik och/eller fryser. Troligtvis trasigt grafikchip. En del spel fungerar felfritt (Mega Man X, 100% Cotton, Super Street Fighter II, EVO) andra blir glitchiga (Final Fantasy III, Run Saber, Yoshi´s Island) Gulnad och ful. Utan kablar. Även denna är en helt vanlig 2 chip SNES komplett med vertikal rand i grafiken. Moddad för att få plats med japanska spel.

BORTSKÄNKT!




Vectrex basenhet. Utan kontroll eller tillbehör. Trasig, strömen går på men bilden har slutat visas. Att döma av ljudet startar inbyggda Mine Storm inte heller.

Pris: SÅLD!
Medlem
Inlägg 4619
Skrivet: 2013-10-23 23:53:38
 | Senast redigerad 2013-10-24 23:33, ändrad totalt 5 gång(er)
 citera  skicka PM
Resident Evil 3: 40kr

I wantz :)
Medlem
Inlägg 669
Skrivet: 2013-10-24 00:53:32
 citera  skicka PM
Visst, det är ditt! Skickar PM i kväll.
Medlem
Inlägg 4619
Skrivet: 2013-10-24 13:03:51
 | Senast redigerad 2013-10-24 13:06, ändrad totalt 1 gång(er)
 citera  skicka PM
Jag köper gärna Horned Owl, kanske kan mötas upp på Backa-plan om okej :) ?
Medlem
Inlägg 30
Skrivet: 2013-10-24 14:51:38
 citera  skicka PM
Självklart! Gött att det får en ny ägare, det är ju trots allt illustrerat av Masamune Shirow innan han blev tråkig :)
Medlem
Inlägg 4619
Skrivet: 2013-10-24 15:19:20
 citera  skicka PM
Grymt o tack , du har inga andra Amerikanska PS1 lir du skall göra dig av med när du ändå håller på :) ?
Medlem
Inlägg 30
Skrivet: 2013-10-24 17:48:59
 citera  skicka PM
Crystalis samt de två US-SNES-enheterna tar jag gärna.
Även Swords and Serpents om det är på engelska?
Medlem
Inlägg 325
Skrivet: 2013-10-24 20:08:26
 citera  skicka PM
Jag skulle gärna vilja ha Vectrexen. Men är ganska osäker på om jag har vägarna förbi Göteborg någon gång inom en rimlig tid... Isf skulle jag gärna ta den hemska DC kontrollen med :-)
Hentai gamer
Inlägg 7447
Skrivet: 2013-10-24 20:14:49
 citera  skicka PM
Pallar du ta med vectrexen i helgen så tar jag gärna den. Fast det är kanske ett bättre alternativ att låta mikoto ta den då han eventuellt kan återuppliva den.
Medlem
Inlägg 868
Skrivet: 2013-10-24 20:54:42
 citera  skicka PM
Monsterville: Nix, spelet var en del i ett paket med schyssta USA spel, och jag hade redan RE3. Så inget mer till salu.

_Christopher: Basenheterna är dina, Crystalis (suveränt spel) också! Swords and Serpents är helt på franska, annars hade jag behållt det själv :)

Mikoto & Hitashi: Mikoto har första tjing på den lösa trasiga Vectrexen. När mitt supergun-projekt kommit längre skulle jag kunna ta med både den och Vectrexen någon dag. Och "so bad it´s good" kontrollen.

EDIT: Grymgris is PM:d!
Medlem
Inlägg 4619
Skrivet: 2013-10-24 23:29:09
 | Senast redigerad 2013-10-24 23:50, ändrad totalt 1 gång(er)
 citera  skicka PM
Glömt mitt PM?
Medlem
Inlägg 669
Skrivet: 2013-10-24 23:35:49
 citera  skicka PM
 
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Blandat spelskräp
Sida: 1 Nästa