Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » Byter bort Landstalker (tyskt) mot något annat MD spel.
Jag köpte ett sega paket på tradera för ett tag sedan och fick då landstalker på tyska.
Spelet är komplett och det följer även med en liten guide som också är på tyska, guiden är inte i bästa skicket direkt men den slängs med om någon vill byta.

Här är en liten lista på MD spel som jag söker:

Ghostbusters
Ghouls´n Ghosts
Castlevania the Generation (tror att pal verisionen heter Bloodlines)
Robocop Vs Terminator
Golden Axe 1, 2 & 3
Shinobi 3
Splatter house 1 & 2
Sparkster

Om någon har något utav dessa spelen jag listat upp och är sugen på byte så får ni gärna höra av er =)

Mvh
Patrick
Medlem
Inlägg 323
Skrivet: 2008-05-01 12:33:04
 citera  skicka PM
Ledsen om jag spammar din tråd, men jag ville bara reda ut ett par saker :)

Spelet heter Castlevania: The New Generation här i europa, Bloodlines i staterna och Vampire Killer i japanesien.

Splatterhouse finns ej till Megadrive, bara 2an & 3an...

Håller tummarna att du får bytt bort det, men trots att Landstalker är ett toppenlir tvivlar jag på att någon vill ha det på tyska ;)
Glassjude
Inlägg 6653
Skrivet: 2008-05-01 13:12:39
 citera  skicka PM
Mikoto brukar väl ha en fetish för tyska spel?
Raaaadmin
Inlägg 18041
Skrivet: 2008-05-01 13:14:14
 citera  skicka PM
Jag har också ett tyskt Landstalker. Prislappen sitter kvar, 139 DM :)
Medlem
Inlägg 1739
Skrivet: 2008-05-01 13:15:54
 citera  skicka PM
DaveGeorge skrev:
Ledsen om jag spammar din tråd, men jag ville bara reda ut ett par saker :)

Spelet heter Castlevania: The New Generation här i europa, Bloodlines i staterna och Vampire Killer i japanesien.

Splatterhouse finns ej till Megadrive, bara 2an & 3an...

Håller tummarna att du får bytt bort det, men trots att Landstalker är ett toppenlir tvivlar jag på att någon vill ha det på tyska ;)


okey, då vet jag det^^.
Det är väl sant egentligen att kanske ingen vill ha Landstalker på tyska.. =/.
Har googlat en massa efter steg för steg-guide med bilder men inte hittat något.
Jag blev lite sugen på att lira spelet innan och ville då ha en guide på engelska samt bilder helst så man känner igen sig bättre i spelet.
Well, om någon skulle känna för byte som sagt så är det bara höra av sig^^.
Medlem
Inlägg 323
Skrivet: 2008-05-01 13:25:42
 citera  skicka PM
kikade efter lite mer grejer på rummet och hittade detta som jag också kan byta bort mot MD spel.

GBC
Zelda oracle of ages ( endast kartong & manual)
Perfect Dark (endast kartong & manual)

GBA
Sonic Advance (endast kartong & manual)

N64 manualer:
Banjo kazooie
Quake 2
Rayman 2 the great escape
Nascar 99
Fighting Force
Command conquer

Jag hittade även en ström och antennsladd till ett Atari XE (vet ej om de fungerar eller inte) då jag inte har någon Atari att testa dem på.
Medlem
Inlägg 323
Skrivet: 2008-05-01 16:20:15
 citera  skicka PM
Jag har inget att byta med (och är för den delen inte intresserad av ett tyskt Landstalker - mitt japanska räcker), men jag tänkte bara flika in och säga att Golden Axe 3 endast finns i japansk version. Det är dock, typ, världens sämsta spel, och jag är rätt övertygad om att du skulle ha mer kul med ditt tyska Landstalker, så det är väl ingen större förlust kanske.
Medlem
Inlägg 2201
Skrivet: 2008-05-03 09:43:56
 citera  skicka PM
 
Forum » Köp / Sälj / Byt » Byter bort Landstalker (tyskt) mot något annat MD spel.
Sida: 1 Nästa