Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » K: Wii
Super Mario Galaxy-suget blev för stort så en Wii måste köpas.
Vill ha en komplett maskin, helst med en classic controller och komponentkabel. PAL fungerar men har någon en us-maskin till salu så köper jag gärna den.

Spel som gärna får följa med i paketet:
Super Mario Galaxy

Pris: Runt 2000:- någonstans om det följer med tillbehör/spel. Kan eventuellt gå högre om det dyker upp något riktigt intressant paket.
Medlem
Inlägg 77
Skrivet: 2008-03-31 10:12:12
 citera  skicka PM
Komplett Wii inkl tillbehör och spel för 2000?! Hittar du det så säg till, för då ska jag banne mig också ha en. :D Förlåt om du gick in i tråden och tänkte "oboy alltså, nån har nappat!", jag bara ville säga att jag gärna hör om resultatet sen. :)
Sämst
Inlägg 10931
Skrivet: 2008-03-31 14:17:25
 citera  skicka PM
Fråga Nystroem vad han gav för sitt...;) 2k med ett spel är väl inte helt omöjligt.
för fet för ett fuck
Inlägg 14628
Skrivet: 2008-03-31 14:18:28
 citera  skicka PM
Nej, det låter inte omöjligt, men komplett och med tillbehör (jag förutsätter att det innebär extra nunchuckgrejs och wiimote för en andra spelare) och sen typ Galaxy på det låter ändå sjukt billigt om det släpps för 2000. Jag går också i Wii-tankar nämligen, men hittills har jag inte sett något alls i den tyngden nere på 2000. *börjar inse att det finns spelpriser lite längre in i spelvärlden som är groteskt mycket billigare än vad man är van vid*
Sämst
Inlägg 10931
Skrivet: 2008-03-31 14:22:21
 citera  skicka PM
Nja jag tänkte väl mer en classic controller eller kanske en komponentkabel när jag skrev tillbehör, ja utöver de grejerna som finns i boxen då. Vanliga kontrollerna är väl galet dyra?

VG+ har annars en bra deal just nu, en bundle med Super Smash Bros Brawl och Sonic, för 350cad.
Medlem
Inlägg 77
Skrivet: 2008-03-31 14:34:35
 citera  skicka PM
 
Forum » Köp / Sälj / Byt » K: Wii
Sida: 1 Nästa