Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Nyhetskommentarer » Mer info om Metroid Other M
Men göh, vem BRYR sig. Längtar som fan till detta spelet för att gameplayet ser ös ut, men dessa snuttar som ska visa Samus som människa kan jag verkligen vara utan. Metroid handlar inte om känslomässigt tjafs! Bläää.

Och vad är det för en bajs röst de gett henne? "Ajm Sämus Ärän". Bruwwahh.

/whine
tillräckligt fet för ett fuck
Inlägg 7541
Skrivet: 2010-02-08 16:45:04
 citera  skicka PM
Jag gillar att dom provar lite, det var ju det coolaste med Metroid Fusion, att man fick veta lite om Samus relationer och sånt. Frågan är hur bra gjort det kommer vara men jag kan alltid hoppas :).
Medlem
Inlägg 2307
Skrivet: 2010-02-08 17:50:31
 citera  skicka PM
Rohs-mharie: Bu, så låter hon ju inte alls! Jag trodde hon skulle låta jätteamerikansk och B och satt och grovflina och får besviket uppleva att rösten var tuff.

De andra lät inte kloka dock. Varför har Samus fint kort hår i delar av trailern och äckligt långt i andra delar? Eller ser jag tokigt.

edit. fyra "och" i samma mening, mitt språkbruk blir mer episkt varje dag.
Hentai gamer
Inlägg 7447
Skrivet: 2010-02-08 18:31:42
 | Senast redigerad 2010-02-08 18:32, ändrad totalt 1 gång(er)
 citera  skicka PM
Det långa håret var väl från Zero Mission? Typ hennes förflutna eller nåt :P
Jag stör mig dock på att hon ser ut som en jävla ¤%&&;)="%¤ Final Fantasy-karaktär.

Rösten hade inte jag heller några problem med.
Raaaadmin
Inlägg 18041
Skrivet: 2010-02-08 18:37:41
 citera  skicka PM
Team Ninja är ju kända för sina djupa karaktärer så det här ska nog gå bra :suck:

Själva spelet tror jag har enorm potential. Ninja Gaiden i rymden + skjutvapen och utforskning borde kunna bli nåt! Förresten så är det inte Team Ninja som gör mellansekvenserna, det är ett tredje företag som jag inte minns namnet på...
Medlem
Inlägg 4614
Skrivet: 2010-02-08 22:12:22
 citera  skicka PM
Ja fast... det är ingen från Team Ninja kvar i Team Ninja.. typ.
For Sanri's Love
Inlägg 2641
Skrivet: 2010-02-08 22:15:46
 citera  skicka PM
Faxanadu-Hjalte skrev:
Team Ninja är ju kända för sina djupa karaktärer så det här ska nog gå bra :suck:

Själva spelet tror jag har enorm potential. Ninja Gaiden i rymden + skjutvapen och utforskning borde kunna bli nåt! Förresten så är det inte Team Ninja som gör mellansekvenserna, det är ett tredje företag som jag inte minns namnet på...


Du har helt rätt här, det är en studio som heter D-rockets som står för dem.
zzzz
Inlägg 8907
Skrivet: 2010-02-08 23:46:29
 citera  skicka PM
Förhandstittarna har varit positiva hittills. Styrningen verkar... inte ortodox. Samus styrs med digitala styrkorset, med remoten liggande. Många korridorer ses rakt från sidan på klassiskt manér, men fiender kan komma från djupet och det går att röra sig i djupled även här om jag förstått det rätt. Man kan även i stillastående rikta remoten mot skärmen för att kolla sig omkring eller prickskjuta fiender. Det funkar överallt i spelet.

Det här kan funka jättebra eller jättedåligt, men eftersom hands-on rapporterna bara lyckats klaga på att Samus "alltid" rör sig med spring-animation oavsett hur kort man tar sig verkar det rätt solitt.
Medlem
Inlägg 4614
Skrivet: 2010-02-26 14:06:26
 citera  skicka PM
 
Forum » Nyhetskommentarer » Mer info om Metroid Other M
Sida: 1 Nästa