Forum
Säljer följande
Nintendo 64 med zelda skin (kan givetvis tas bort) + ac adapter men ingen bildkabel.
2handkontroller
Startar på 100kr
Snes utan sladdar (fjädrar till ejectknapp har lossnat) annars fullt fungerande scn enhet.
bud:
Megadrive model old med ac adapter och bildsladd men utan kontroller. samt hyfsat trasig originalbox.
bud:
Gamecube kontroll, trasig topp på analog spak, fixas med liten skön gummiplupp. alltså själva räfflade toppen som saknas.
Bild

Nintendo 64 med zelda skin (kan givetvis tas bort) + ac adapter men ingen bildkabel.
2handkontroller
Startar på 100kr
Snes utan sladdar (fjädrar till ejectknapp har lossnat) annars fullt fungerande scn enhet.
bud:
Megadrive model old med ac adapter och bildsladd men utan kontroller. samt hyfsat trasig originalbox.
bud:
Gamecube kontroll, trasig topp på analog spak, fixas med liten skön gummiplupp. alltså själva räfflade toppen som saknas.
Bild

Eject fjärdrarna är borta, innebär det att man inte kan spela på konsollen
? eller går det att spela men man får dra ut spelet själv ? (Om det ens går)
64 kontrollerna är väl inte i så bra skick?

64 kontrollerna är väl inte i så bra skick?
Ja det går att få upp och ner carten själv, den där grejjen som "sticker in" i carten är i anordning med eject grunkan så det fungerar, fjädrarna ligger inne i enheten, har inte hunnit skruva upp och fixa den, det är ett busenkelt ingrepp, har gjort det 2-3 gånger förut, men man behöver ju en gamebit mejsel.
N64 kontrollerna är faktiskt rätt fräscha, bättre än många beggade jag köpt, analoga spaken har inget kännbart glapp.
Glömde fota dessa, men det är vanliga gråa.
vill någon ta rubbet och har sladdar att komplettera med så vore det ju smidigast och säkert mest ekonomiskt ur fraktsynpunkt.
N64 kontrollerna är faktiskt rätt fräscha, bättre än många beggade jag köpt, analoga spaken har inget kännbart glapp.
Glömde fota dessa, men det är vanliga gråa.
vill någon ta rubbet och har sladdar att komplettera med så vore det ju smidigast och säkert mest ekonomiskt ur fraktsynpunkt.
Är intreserad av 64an och SNESet. Har du inte lite mer "Skrot"
eller spel du säljer?

Till n64 har jag spel och expansionpack, men dessa hade jag inte tänkt slumpa på samma sätt, utan hade tradera i åtanke, men kör du rätt sorts bud så kan vi köra på det.
Goldeneye inkl box.
turok komplett
mario 64
banjo kazoiie
hexen
kika min andra säljtråd, en del "skrot" där också. samt att jag har några megadrive i hyrväskor.
Goldeneye inkl box.
turok komplett
mario 64
banjo kazoiie
hexen
kika min andra säljtråd, en del "skrot" där också. samt att jag har några megadrive i hyrväskor.
Har iofs en nes utan kablar och sånt också som mest bråkar med mig, sist jag testade dem klassade jag den som trasig, men har inte kört den på typ två år.... så minns inte om det bara var grå blink blink.
Jo en fullt fungerande Nes Zapper röd finnes också
Jo en fullt fungerande Nes Zapper röd finnes också
Jag måste vara blind, för jag hittar inte din andra säljtråd med "skrot"
Är lite intreserad av Golden eye men kan inte bjuda så mycket mer än 50kr, sen kanske om du har ett riktigt dåligt n64 spel du vill bli av med (Tex NHL 2000 eller vad det nu heter) så kan jag grabba den med.
Men ta en bild på saker du verkligen vill bli av med som är lite "skrot" aktiga
Är lite intreserad av Golden eye men kan inte bjuda så mycket mer än 50kr, sen kanske om du har ett riktigt dåligt n64 spel du vill bli av med (Tex NHL 2000 eller vad det nu heter) så kan jag grabba den med.
Men ta en bild på saker du verkligen vill bli av med som är lite "skrot" aktiga

Var det den tråden du menade 

så vad är du sugen på?
Tar darkness iaf
Om du har ett fullt fungerande NES så vore det gött
(Då känns det som man har känat in frakten).
Men rota efter lite till så kanske jag skulle kuna köpa et lass

Men rota efter lite till så kanske jag skulle kuna köpa et lass

Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner