Forum
Spelen säljes enbart i klump och de är;
*Grand Theft Auto (saknar fodralet men har manual, är Greatest Hits-version)
*Test Drive 4 (komplett, förstautgåva, fodralet är trasigt)
*Rage Racer (komplett, förstautgåva, liten spricka i fodralet)
*Tiger Woods 99 (komplett, förstautgåva, några småsprickor i fodralet)
*Duke Nukem: Time to Kill (komplett, förstautgåva, jättefint skick)
*Tenchu: Stealth Assassins (komplett, Greatest Hits, ok skick)
*Driver: You are the Wheelman (komplett, förstautgåva, fint skick)
*Tomb Raider II (komplett, förstautgåvan, minimal spricka i fodralet.. annars jättefint)
Hörde jag 250 med frakt?
Jag är inte omöjlig, vill bara bli av med dem.. men då frakten lär gå på 44-55 så känns 250 bra. 25 kr per spel är ju inte så farligt, eller?
Men om ni tycker det är för mycket får ni ge mig ett bud.
*Grand Theft Auto (saknar fodralet men har manual, är Greatest Hits-version)
*Test Drive 4 (komplett, förstautgåva, fodralet är trasigt)
*Rage Racer (komplett, förstautgåva, liten spricka i fodralet)
*Tiger Woods 99 (komplett, förstautgåva, några småsprickor i fodralet)
*Duke Nukem: Time to Kill (komplett, förstautgåva, jättefint skick)
*Tenchu: Stealth Assassins (komplett, Greatest Hits, ok skick)
*Driver: You are the Wheelman (komplett, förstautgåva, fint skick)
*Tomb Raider II (komplett, förstautgåvan, minimal spricka i fodralet.. annars jättefint)
Hörde jag 250 med frakt?
Jag är inte omöjlig, vill bara bli av med dem.. men då frakten lär gå på 44-55 så känns 250 bra. 25 kr per spel är ju inte så farligt, eller?

Men om ni tycker det är för mycket får ni ge mig ett bud.
Jag kan lägga 350kr inkl frakt. Ifall det godkännes att pengar överföres vid löning?
Mja.. gillar varken budet eller erbjudandet egentligen
Men okej, ditt bud är noterat och bjuder ingen över ska jag överväga om jag vill sälja det för det priset. Vid löning.. ptja..
Jag behöver ju pengarna nu, men om du inte KAN föra över innan löning så är det väl inte så mycket att göra något åt, så visst.

Jo, det finns en viss chans. Det beror på hur mycket jag slösar innan löningen kommer 

Ge fasen i att slösa då 
Vi gör som så att vi kör budgivning fram tills på fredag klockan 20:00.

Vi gör som så att vi kör budgivning fram tills på fredag klockan 20:00.
Men vafan, var inte du eld och lågor över det när du fick hem det? Och redan sälja?
Det var inte den typen av spel som jag hade hoppats på, och som jag fått intrycket av.
EDIT:
Och dessutom behöver jag pengar >.<
EDIT:
Och dessutom behöver jag pengar >.<
Jag tänkte lite på det, men jag trodde du kunde allt om spelet redan innan du fick hem det.
Jag ska youtuba det lite så kanske jag blir sugen!

Ja det trodde jag också att jag kunde
Ja, gör så 

Är det ingen mer som är sugen på denna raritet? Det är inte varje dag man har möjlighet att få tag i detta spelet ska ni veta.
Finns ju massor av personer här som skulle hugga av ett finger för vissa rariteter. Varför hatar ni mig? ;P
Finns ju massor av personer här som skulle hugga av ett finger för vissa rariteter. Varför hatar ni mig? ;P
Ja jag kan då säga redan nu att du inte får några bud härifrån.. (Har youtubat det där nu)
sorry att spamma tråden mer men alltså jag måste.. intryck och youtube? provar ni inte om ni kan innan ni köper, iaf såna här rariteter, är ni så allergiska mot roms och emus? lycka till med försäljningen f.ö, bra spel..
kallbrand: Det såg skittråkigt och fult ut, så jag lägger inga stora pengar på det oavsett hur rare det är. Jag provar inte när det inte ser ut att locka ett dugg..
Fult är det långt ifrån att vara, tycker i alla fall jag. Däremot är det inte speciellt skoj, men om man tycker om den typen av spel så ^^
Det är ju ett av Daves (Boström) absoluta favoritspel.
Det är ju ett av Daves (Boström) absoluta favoritspel.
Jag (vad dumt det är av mig att skriva detta) tycker att spelet är superbt. Har redan kört igenom det på flashkort till min gba-sp för flera år sedan. Grymt underhållande. Därför vill jag äga det. Väldigt bra spel helt enkelt.
Starfighter skrev:
kallbrand: Det såg skittråkigt och fult ut
Nu blir jag ledsen i ögat :-(
Det här är ett av mina favorispel till GBA(har iofs inte så många, jag och gba utbudet går inte ihop) men jag tycker inte om att ha så dyra spel så jag bjuder inget... plus att jag har så mycket annat att köpa just nu.
Det är väldigt fina sprites och bra animationer i det här annars, sådant som skräptubens äckliga pisskvalitet inte kan komma i närheten av att visa upp.
budar 400 m frakt dårå
Buuu för dig Folkow!
Mikoto skrev:
Det är väldigt fina sprites och bra animationer i det här annars, sådant som skräptubens äckliga pisskvalitet inte kan komma i närheten av att visa upp.
Hm.. Ja, YouTube är inte direkt världens vassaste på kvalité.

Ja detta spel är riktigt underbart. Bionic Commando blir ninja typ. Kan ju inte bli dåligt då 
Men smaken är ju som baken. Men den som köper det får ju ialllafall ett av GBA:an bästa spel.
-kom igen nu HirO köp detta spel

Men smaken är ju som baken. Men den som köper det får ju ialllafall ett av GBA:an bästa spel.

Alltså, jag kollade på en film från tuben nu och det ser ju verkligen ut som herr ninja har kackat i brallan när han går... Alternativt så har han krabbgener i sig.
DAVE skrev:
Ja detta spel är riktigt underbart. Bionic Commando blir ninja typ. Kan ju inte bli dåligt då 

haha jag funderar så det knakar ^^
Oj, här har det hänt grejer 
Ditt bud är noterat Folkow!
HirO, kom igen nu. Vi vet båda två att du vill ha det, och det vore ju synd att låta detta spel säljas för en ynka 400-lapp

Ditt bud är noterat Folkow!
HirO, kom igen nu. Vi vet båda två att du vill ha det, och det vore ju synd att låta detta spel säljas för en ynka 400-lapp

faller för grupptrycket -.-´
500 pistoler bjudet, om jag vinner budgivningen kan du räkna med cash kl.20:01 imorrn kväll på kontot ;p
500 pistoler bjudet, om jag vinner budgivningen kan du räkna med cash kl.20:01 imorrn kväll på kontot ;p
Kanoners 

tack hiro 

Hörde jag 550 kr? 

Det är ett bra spel, men långt ifrån värt mer än 400kr värt
Jag avstår definitivt!

Jag orkar inte eBaya det om ändå Nyström sitter och trycker på ett ;D
Cyborg20003:
Inte för att jag letade varje dag, men jag letade ganska ofta, och det tog mig två år att hitta ett komplett, som inte var pirat och som fanns för en mänsklig prislapp. Så nog tycker jag att det är värt en hel del allt.
Kan ju ta jämförelse med Aria of Sorrow som det finns väldigt många exemplar av, men som ändå gick för 500-700 ett tag. Eller varför inte ICO?
Inte för att jag letade varje dag, men jag letade ganska ofta, och det tog mig två år att hitta ett komplett, som inte var pirat och som fanns för en mänsklig prislapp. Så nog tycker jag att det är värt en hel del allt.
Kan ju ta jämförelse med Aria of Sorrow som det finns väldigt många exemplar av, men som ändå gick för 500-700 ett tag. Eller varför inte ICO?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner