Forum
Hej! Det var ganska länge sedan jag loggade in här, mest för att jag inte spelar så mycket längre. Har tappat intresset för samlandet och säljer således spel som jag inte kommer spela något mer, eller köpa på Live Arcade istället. Inte så många spel, som synes, men jag har redan sålt minst lika mycket på sistone.
Det finns en del bra grejer, och priserna jag sätter är förslag och inklusive frakt. Passar de inte så kan ni antingen bjuda mer eller mindre
Allt är PAL också, dessutom inga player's Choise etc. Vill ni att jag ska ta bättre bild på något så är det bara att säga till.
Ikaruga - 250
Zelda: Wind Waker - 100 BORTA
Metroid Prime - 100 BORTA
Killer 7 - 250 BORTA
Resident Evil 4 - 100 BORTA
Ninja Gaiden - 80 BORTA
Panzer Dragoon Orta - 100 BORTA
Max Payne 2 - 50
Tekken 5 - 70 BORTA
Metal Slug Anthology - 100
REZ (utan manual) - 200
God of War - 100 BORTA
Psychonauts - 100 BORTA
GTA 3 - 50 BORTA
Lego Star Wars: Original Trilogy (i Complete Saga-omslag, blev fel på Game och jag upptäckte alldeles för sent) - 80
Mass Effect - 300
Rainbow Six Vegas 2 - 250
Övrigt till GBA/GB, PS1 m.m. Här får ni gärna ge egna bud, begär inte mycket för något av det, eller varför inte köpa ALLTING för några hundralappar?
Turkos GBC med kartong i finfint skick BORTA
Tetris (GB, kassett) BORTA
Wario Land 2 (GBC, kassett) BORTA
Wario Land 3 (GBC, komplett) BORTA
Astro Boy, Omega Factor (GBA, komplett) BORTA
Super Street Fighter 2 Turbo Revival (GBA, komplett)
Broken Sword, the Shadow of the Templars (GBA, komplett, mosad kartong)
NES-kontroll (ganska gul)
PS1-minneskort (Grönt, original)
Die Hard Trilogy (PS1, platinum, komplett)
Metal Gear Solid (PS1, komplett, spricka i fodralet) BORTA
Pitfall, Mayan Adventure (SNES, kassett)
Sen tänkte jag, kanske, sälja min Wii med Mario Galaxy och Wii Sports + 1 extra Wiimote och några VC-spel + ett par Gamecube-kontroller. Finns intresse kan jag lista allting mer detaljerat, samt ta bilder.

[/img]
Det finns en del bra grejer, och priserna jag sätter är förslag och inklusive frakt. Passar de inte så kan ni antingen bjuda mer eller mindre

Ikaruga - 250
Zelda: Wind Waker - 100 BORTA
Metroid Prime - 100 BORTA
Killer 7 - 250 BORTA
Resident Evil 4 - 100 BORTA
Ninja Gaiden - 80 BORTA
Panzer Dragoon Orta - 100 BORTA
Max Payne 2 - 50
Tekken 5 - 70 BORTA
Metal Slug Anthology - 100
REZ (utan manual) - 200
God of War - 100 BORTA
Psychonauts - 100 BORTA
GTA 3 - 50 BORTA
Lego Star Wars: Original Trilogy (i Complete Saga-omslag, blev fel på Game och jag upptäckte alldeles för sent) - 80
Mass Effect - 300
Rainbow Six Vegas 2 - 250
Övrigt till GBA/GB, PS1 m.m. Här får ni gärna ge egna bud, begär inte mycket för något av det, eller varför inte köpa ALLTING för några hundralappar?
Turkos GBC med kartong i finfint skick BORTA
Tetris (GB, kassett) BORTA
Wario Land 2 (GBC, kassett) BORTA
Wario Land 3 (GBC, komplett) BORTA
Astro Boy, Omega Factor (GBA, komplett) BORTA
Super Street Fighter 2 Turbo Revival (GBA, komplett)
Broken Sword, the Shadow of the Templars (GBA, komplett, mosad kartong)
NES-kontroll (ganska gul)
PS1-minneskort (Grönt, original)
Die Hard Trilogy (PS1, platinum, komplett)
Metal Gear Solid (PS1, komplett, spricka i fodralet) BORTA
Pitfall, Mayan Adventure (SNES, kassett)
Sen tänkte jag, kanske, sälja min Wii med Mario Galaxy och Wii Sports + 1 extra Wiimote och några VC-spel + ett par Gamecube-kontroller. Finns intresse kan jag lista allting mer detaljerat, samt ta bilder.

Jag tar Zelda: Wind Waker och Killer 7
Resident Evil 4 tar jag! Och vad skule du kunna tänka dej för paketpris på dessa?
Turkos GBC med kartong i finfint skick
Wario Land 3 (GBC, komplett)
Metal Gear Solid (PS1, komplett, spricka i fodralet)
Turkos GBC med kartong i finfint skick
Wario Land 3 (GBC, komplett)
Metal Gear Solid (PS1, komplett, spricka i fodralet)
Zojx: Du får allting för 300 inklusive frakt, hur låter det?
Edit, exklusive Wario Land 3, det är redan sålt.
Edit, exklusive Wario Land 3, det är redan sålt.
Astro Boy, how much? 

Zejiro, 90 med frakten? 

Det låter fint, jag tar det! Pma över kontouppgifter så betalar jag på en gång.
Jet:
Låter kalasers
Skicka ett PM, betalar direkt!
Låter kalasers

Sugen på Metroid Prime, hur är skicket? *petig*
Metroid är borta, Rosse, tvärr.
PM skickade till Zejori och Zojx!
PM skickade till Zejori och Zojx!
Blä, jag missar det alltid 

Du kan ju spela på mitt

Våga bara ta ifrån mig min största spelbesatthet, din fuling.
Orta och ninja gaiden kan jag gärna ta för 180 pistoler inkl frakt då =)
Hiro: PM till dig!
Spelen går åt som... spel på cowabunga.se? Passa på och köp något, innan det försvinner
Spelen går åt som... spel på cowabunga.se? Passa på och köp något, innan det försvinner

vad är det för skillnad,spelmässigt, mellan Orginal Trilogy och Complete Saga?
Vilken utgåva är det på god of war?
Pris på tetris å Warioland 2?
jag tar gärna Psychonauts.
Kniper god of war med ens om det är i bra skick
sörbom: Vet inte vad skillnaden är, har bara spelat det som jag har. Kan tänka mig att det är ungefär likadant? God of War är originalutgåvan, från UK, inte svensk text på baksidan alltså. Var det det du undrade? Tetris och Wario Land kan du få för 50 kr. Vill mest bli av med dem 
t-ugn: PM!
Stray Boys: Jag avvaktar och ser om sörbom vill köpa sina grejer, annars är det ditt

t-ugn: PM!
Stray Boys: Jag avvaktar och ser om sörbom vill köpa sina grejer, annars är det ditt

Till alla som betalat: jag kommer tyvärr inte hinna skicka idag, men imorgon är ledig, så det får bli då 

Hugger God of war + tetris å WarioLand för 150+ frakt då 
Släng på tekken 5 å GTA 3 mä så blir 250 jämnt

Släng på tekken 5 å GTA 3 mä så blir 250 jämnt

Sörbom: 300 med frakt och det blir ditt?
ja, jag menade 250kr + frakt men det syns inte på hur jag skrev..hehe
300 kr är deal!
300 kr är deal!
Då säger vi så, skickar kontouppgifter!
Tyvärr, Stray Boys
Tyvärr, Stray Boys

Rosse: jag hade fel, Metroid Prime är inte alls sålt
om du vill ha det så är det ditt, men skicket är inte ypperligt. Köpte det på Game så det finns den vanliga hyllslitaget på. Fullt funktionsdugligt, men inte i nyskick alltså.
Fick för övrigt iväg alla spelen idag, så alla bör ha dem imorgon om inte posten strular. Skicka gärna ett mail när ni fått dem!
Kan inte någon köpa resten? Jag vill inte ha grejerna längre

Fick för övrigt iväg alla spelen idag, så alla bör ha dem imorgon om inte posten strular. Skicka gärna ett mail när ni fått dem!
Kan inte någon köpa resten? Jag vill inte ha grejerna längre

Också sugen på Metroid Prime, om inte Rosse vill ha det så köper jag gärna det, då kan jag köpa ditt ps1 minneskort också på samma gång.

eriklinder: jag ger Rosse en dag på sig att skriva i tråden, annars får du köpa båda grejerna 

jag är här!
Men åh det är så svårt att bestämma när jag inte kan se hur pass schledet det är. Är det typ så att hela framsidan har smårepor? Iofs kan man ju byta själva fodralet... hmm...
Men åh det är så svårt att bestämma när jag inte kan se hur pass schledet det är. Är det typ så att hela framsidan har smårepor? Iofs kan man ju byta själva fodralet... hmm...
Jag kan ta en bild, och ta en närmare titt. Även skivan är lite smårepig, men har aldrig krånglat de gånger jag spelat igenom det.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner